sâmbătă, 1 octombrie 2016

Am revenit!

                                          
                                                     AM REVENIT!                   
  
   Buna tuturor! Sunt Bianca si am 11 ani . Va mai amintiti de postarile de acum 4 ani ? Acum mi-am facut timp sa postez. Da, ati auzit bine, de acum voi posta cat de des posibil. 
   De curand m-am mutat in Anglia, intr-un orasel dragut. La scoala e foarte frumos ! Ma bucur ca am acest blog pentru a comunica cu voi usor si comod. Sper sa ma tin de cuvant si sa postez.
   Lucruri despre mine , cu ce m-am schimbat:
-Am un fratior de 3 anisori pe care il cheama Mario .
-Sunt fana Harry Potter.
-Imi place culoarea albastru.
-Imi plac pisicile si caini (nu pot alege ).
-Imi place matematica, sa cant, sa dansez si sa desenez .
-M-am lasat de balet ,deoarece nu aveam timp. Asta ma intristeaza .
-Am participat la multe concursuri si olimpiade. Am fost la concursuri de voce si la cor, deasemenea.

































 Ne vedem in cateva zile! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu