duminică, 4 martie 2012

Desenele mele de la scoala

Buna dragii mei!

M-am gandit sa va scriu singura. Vreau sa va arat toate desenele mele de la scoala, pe care le fac pe un caiet cu foaie velina. Aceste desene m-au inspirat la orele de religie, lectura si limba engleza.  Sunt preferatele mamei mele si de aceea m-am hotarat sa vi le impartasesc si voua.

Sper sa va placa si voua! Va astept cu impresii.

Cu drag, Bianca





























































                                                                                                                                        

Un comentariu:

  1. Desenele sunt foarte dragute...cand eram mic imi placea sa desenez in special brazii impodobiti de Craciun...nu am pastrat nici macar un desen...acum imi pare rau...aveam ocazia sa le postez pe blog si sa-mi aduc aminte de acele clipe frumoase!
    O duminica frumoasa in continuare iti doresc!
    Coltisor de Rai

    RăspundețiȘtergere