duminică, 23 octombrie 2011

CUM DESENAM O BALERINA

Asa cum , am promis la ultima postare, va vom arata cum se deseneaza o balerina:



Incepem cu capul:

                                                                       parul,

                                                                               ochii,                                         
                                                                 gatul si corpul

                                                                     mainile

rochita

picioarele


                                                                         poantele


                          Apoi vom incepe sa o colaram:                     


Speram ca v-am trezit interesul! Succes celor care vor sa incerce sa deseneze o balerina!

Cu drag, Bianca si mami

VA URMA : 2 felicitari pentru 2 prietene de-ale Biancai.

7 comentarii:

  1. bravo, Bianca! ti-am admirat desenele, foarte reusite!
    anasia si Alessia

    RăspundețiȘtergere
  2. Anasia, iti multumim. Pupam balerina Alessia.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu pot face desene de o mi de ori ma frumoase si am doar 10 ani

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am vrut sa gasesc o balerina frumoasa si sa vad ce au creat ceilalti artisti,dar cel ce a facut acest nu marita nici macar nota 1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat ca ai 10 ani.... nu prea se observa!!!! Aceste desene sunt realizate de o fetita de de 6 ani. Tu mai ai de cautat ce ti-ai propus.... dar si multe de invatat.....

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere