duminică, 30 octombrie 2011

Felicitari pentru Ruxandra si Gogo (Ana Alexandra)

Afara este o zi foarte frumoasa, desi este sfarsitul lunii octombrie.
M-am gandit sa le fac o surpriza prietenelor mele, Ruxi si Gogo si le-am pregatit cate o felicitare.

Pentru Ruxisor, colega mea de banca si cea mai buna prietena i-am pregatit urmatoarea felicitare:

Pe coperta  felicitarii am desenat o floare formata din multe inimi ,  inimi  ce reprezinta, " cat de mult tin la prietena mea Ruxi".

In interiorul felicitarii am desenat-o pe Ruxi, facand balet. Deasupra ei, am incercat sa fac un curcurbeu..din 3 culori.. Dedesupt am desenat casa unei cartite, care era impresionata de muzica pe care dansa Ruxi.


Si am incheiat felicitarea cu noi doua .



Pentru Gogo (Ana Alexandra) , o prietena mai veche si care a fost bolnavioara, i-am facut urmatoarea surpriza:

 





In aceasta felicitare am vrut sa-i arat Anei, simpatia mea pentru ea si totodata imi doresc sa se insanatoaseasca. In partea din mijloc, suntem noi doua la Tulcea, "pe malul unei ape cu nuferii si broscute saltarete"

Le imbratisez si voi incerca sa le mai surprind cu astfel de cadouri.

Bianca si mami.
30 octombrie 2011

2 comentarii:

  1. Esti o dulcica, Bianca! Desenul este minunat si iti multumesc mult, mult! Felicitari pentru blog!
    Te pup,
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia acum am vazut felicitarea Biencutei, multumim pentru dedicatie, este superba, Ruxitei i-a placuta tare mult.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere