sâmbătă, 1 octombrie 2011

DESENE BIANCA SEPTEMBRIE 2011

Buna seara,

Astazi, cat timp mama mea a facut curatenia de sfarsit de saptamana , eu mi-am pus in aplicare talentul si am elaborat 3 peisaje.
Primul se refera la 2 ursuleti ridicati de baloane pe 2 norisori, in stanga lor este un pom unde sunt asezate proviizile pasarilor.





In cel de-al 2-lea desen , am asezat pe hartie o familie de lebede, insotite de puii lor. Tot in acest desen am facut o familie de nori cu norisori fetite si baieti, fluturasi, inimioare si un soare tare luminos pentru acea zi speciala.






"'Si in cel de-al 3-lea, si ultimul  desen din aceasta zi, am desenat o printesa care a observat 2 catelusi care se plimbau. Printesa impreuna cu cei 2 catelusi au intalnit 4 zanute. Acele zanute sunt bune si foarte jucause"" dupa spusele Biancai.





Sa aveti o seara placuta!

Bianca si mami.

2 comentarii: